Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2010

Καλες γιορτες...

Επιτελους χειμωνιασε...η βροχη που πεφτει απο το πρωι δηλωνει την αλλαγη του καιρου αλλα φορτωνει και την καρδια μας με υπομονη και χαρα για τις γιορτινες μερες που θα ακολουθησουν.Στολισα το χωρο μου με κοκκινους φιογκους παντου και λαμπακια διαφανα...και ο Αη-Βασιλης επανω στο τζακι περιμενει καρτερικα τα δωρα!Μεσα μου τραγουδαω,ειμαι χαρουμενη για ολα αυτα που θα ακολουθησουν και τρεμω στην ιδεα και μονο οτι μπορει να τα χασω...ολα καλα καμωμενα απο μας για μας!Ολη την μερα στριφογυριζει στο μυαλο μου το τηλεφωνημα που ελαβα τις 5.45 το ξημερωμα.Ανυπομονο,ερωτικο,εγωιστικο μα κυριως ανωνυμο...το εκλεισα χωρις να δωσω συνεχεια στο συμβαν,αλλα το πρωι ηρθαν ολα στην επιφανεια.Τι εγινε? ποιος χρησιμοποιει το τηλεφωνο μου,θελοντας να περασει ομορφα καποιες στιγμες,μη σκεπτομενος πως θα αντιδρασω εγω,θελοντας να λυτρωθει εκεινος,να ριχνει εμενα σε κατασταση υπολειτουργιας...περνανε απο το νου μου διαφορες  φυσιογνωμιες και με λυπη αντιλαμβανομαι οτι υπαρχουν πολλες...ποιος απο ολους και γιατι?? Η βροχη δεν εχει σταματησει και νοιωθοντας κατα τι ελαφρυτερη που τα απεθεσα εδω μεσα ολα αυτα που με βαραιναν καταληγω στο οτι ο κοσμος κουβαλαει πολλη τρελλα και δεν πρεπει να με απασχολουν τετοιες συμπεριφορες απο οπου κι αν προερχονται και για οσο κρατανε...αφηστε τους τρελλους λοιπον στην τρελλα τους και μην τους συνεφερετε...οπως λεει και το γνωστο τραγουδακι!!!Καλες γιορτες με οση τρελλα κουβαλαει ο καθεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου