Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

Εκλιπαρωντας για λυτρωση......

Ομορφη μερα χαραξε και τα συννεφα που αρχισαν να μαζευονται διαλυθηκαν μεμιας αφου ο ηλιος εκανε τις τριανταφυλλιες του κηπου μου ν ανοιξουν τα πεταλα τους εκλιπαρωντας τα χαδια του...σαν γατα κι εγω θελω να χουζουρεψω στην αγκαλια σου και να αγαπηθουμε ξανα και ξανα με χαδια και φιλια σαν να ναι η πρωτη μας φορα...δεν ξερω αν ζηταω πολλα, αλλα νοιωθω οτι τωρα τα χω περισσοτερο αναγκη απο ποτε.Μου αρεσει να μην στεκομαι στα λογια και να κανω πραξη αυτα που θελω γι αυτο αποψε θα σε πλανεψω....θα ζητησω απ το φεγγαρι να μου συμπαρασταθει και να με οδηγησει σε δρομους αγαπημενους,στρωτους,ευαλωτους ,σαρκικους, ελευθερους απο μη και πρεπει,για να σου δωσω την απολυτη χαρα και να μεθυσω απ αυτην κι εγω...και μαζι ν ανεβουμε στην κορφη εκλιπαρωντας για λυτρωση.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου