Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

ΑΝΑΓΝΩΣΗ - ΒΙΒΛΙΩΝ

        Oι σουφι εδω και χιλιετιες ξερουν πως χανεται κανεις ψαχνοντας την εξοδο.....
Λενε πως ο Ναστρεντιν χτυπουσε στον ουρανο τις πορτες των φωτισμενων".Ποιος ειναι?"ρωτησαν απο μεσα."Εγω ειμαι"ειπε ο Ναστρεντιν."Ανοιξε μου"."Δεν εχει χωρο για σενα,φυγε."Ο Ναστρεντιν επεμεινε."Ποιος ειναι?"ξαναρωτησαν απο μεσα."Ειμαι εσυ"ειπε ο Ναστρεντιν."Ανοιξε μου". "Αν πραγματικα εισαι εγω,βρισκεσαι ηδη απο αυτη τη μερια και δεν χρειαζεται να σου ανοιξω.Φυγε!"Ο Ναστρεντιν χτυπησε για τριτη φορα."Ποιος ειναι?"ακουστηκε απο μεσα."Εμεις ειμαστε"ειπε ο Ναστρεντιν."Εσυ κι εγω.Ανοιξε.""Δεν υπαρχει χωρος για δυο.Φυγε!"Για τελευταια φορα ο Ναστρεντιν χτυπησε την πορτα."Ποιος ειναι?"ρωτησαν για αλλη μια φορα"Δεν ξερω"ειπε ο Ναστρεντιν.Και η πορτα ανοιξε.........
Απο το βιβλιο του ΧΟΡΧΕ ΜΠΟΥΚΑΙ:Βασισου πανω μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου